سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

بی بی سی، صدای امریکا و مطبوعات دیگر، بیست و نهم اوت ۲۰۱۶:…  بیانیه رجوی:از همه یارانمان، بویژه مسلمانان فرانسه می خواهیم به خانم روایال رأی بدهند” در این بیانیه همچنین آمده است: “مطمئنیم با این انتخاب، فرانسه ارزشهای خود را بازخواهد یافت و در کنار ملتهای سرکوب شده عراق و ایران علیه بنیادگرایی و تروریسمی خواهد ایستاد” سگولن روایال نامزد حزب سوسیالیست فرانسه در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه است و …


وزیر محیط زیست فرانسه و رئیس سازمان محیط زیست ایران نقشه راه همکاری امضا کردند.

وزیر محیط زیست و انرژی فرانسه از رویکرد بانک های فرانسوی در اجتناب از حضور در ایران و تامین مالی پروژه‌های توافق شده بین ایران و فرانسه انتقاد کرد.

سگولن رویال که برای یک سفر سه روزه به تهران رفته، روز یکشنبه هفتم شهریور برای اجرایی شدن توافق پاریس در راستای مقابله با تغییرات اقلیمی زمین، با دولت ایران نقشه راه همکاری امضا کرد.

بنا به اعلام وزارت محیط زیست و انرژی فرانسه، این توافق ادامه تفاهمنامه‌های همکاری است که در سفر حسن روحانی، ریاست جمهوری ایران، به پاریس به امضا رسیده بود.

توافقنامه امضا شده در زمینه‌های محیط زیست و انرژی از جمله مقابله با کمبود آب و آلودگی‌های زیست‌محیطی است.

گسترش همکاری مشترک بین سازمان هواشناسی ایران و فرانسه در ارتباط با پیش بینی طوفان شن و گرد و غبار و تشکیل گروهی از متخصصان ایرانی و فرانسوی برای مدیریت منابع آب و آلودگی‌زدایی از سفره‌های آب زیرزمینی ایران از مفاد توافق امضا شده در تهران است.

خانم رویال در جریان این سفر همچنین از خودداری بانک های فرانسوی برای حضور در ایران و تامین مالی پروژهای مورد توافق دو کشور انتقاد کرد.

بانک‌های بزرگ اروپایی از جمله بانک‌های فرانسوی با وجود لغو تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران، به دلیل باقی ماندن برخی از تحریم‌های یکجانبه ایالات متحده، از همکاری با ایران خودداری می‌کنند.

اگرچه جان کری وزیر خارجه ایالات متحده به بانک‌های غیرآمریکایی نسبت به همکاری با ایران اطمینان داده است، اما جریمه‌های سنگین گذشته که آمریکا علیه برخی بانک ها از جمله دو بانک بزرگ فرانسوی و یک بانک آلمانی اعمال کرد موجب شد که بانک‌های بزرگ اروپایی از معامله با ایران اجتناب کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۹
مانی احمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی