سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

۵۱ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

زنان در سازمان تحت شدید ترین تدابیر امنیتی قرار دارند و بشدت کنترل میشوند که مبادا کسی در وضعیت تشکیلاتی نا مناسب قرار گیرد و نکند که در افکار خود فرار و جداشدن را بپروراند. آنها در حذف فیزیکی زنانی که قصد جدا شدن از سازمان را دارند حتی یک درصد شک هم نمیکنند و بلادرنگ فرد مذکور را سربه نیست میکنند! زنانی که در سخت ترین شرایط هم بایستی تنهایی و دوری از خانواده و تحمل رنج اسارت را مانند دیگر مردان فرقه تحمل میکردند و ....

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۴ ، ۰۹:۲۳
مانی احمدی
در دهه ۱۹۶۰ که اعتراضات به جنگ ویتنام در اوج خود بود و یک وضعیت شورشی در میان جوانان آمریکائی حاکم شده بود، کمون های هیپی عمدتا با رفتارهای هنجارشکنانه در ساحل غربی آمریکا شکل گرفت که زمینه مساعدی برای بروز فرقه ها بوجود آورد....



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۴ ، ۰۸:۵۵
مانی احمدی
کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان اعلام کرد که بیشترین میزان خروج اعضای گروه مجاهدین از عراق در سال ۲۰۱۵ میلادی انجام شد.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۴ ، ۰۹:۱۱
مانی احمدی
روزنامۀ فلسطینی «دنیا الوطن» در شمارۀ روز پنجشنبه 17 دسامبر خود خبر و متن اطلاعیۀ اعلام جدایی خانم فرشته خلج هدایتی از فرقۀ رجوی را در صفحۀ اول و صفحات داخلی اش منتشر کرد. ترجمۀ انعکاس این روزنامۀ فلسطینی در مورد خبر فوق به شرح زیر می باشد:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۴ ، ۰۸:۵۸
مانی احمدی
کنترل و نظارت دولت آلبانی بر اقدامات و فعالیتهای این فرقه بخصوص که این فرقه ماهیت تروریستی داشته و تا همین سالهای اخیر در لیست گروههای سیاه تروریستی بوده است و آنها اعتقاد به جنگ مسلحانه و خشونت و ترور داشته و دارند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۴ ، ۰۸:۴۸
مانی احمدی

دروغپردازی سران فرقه و شخص رجوی علیه خانواده های مراجعه کرده به کمپ لیبرتی و مقامات عراقی بطور مثال یکی از دروغهای شاخدار رجوی که گفته بود آب و برق و دارو و سوخت را مقامات دولتی عراق قطع کرده اند و نفرات در کمپ گرسنه و تشنه هستند که اخیرا این دروغ شاخدار رجوی توسط دولت عراق و کمیساریای عالی پناهندگان بر ملا شد و...


همانطور که می دانید در شرایط کنونی سران فرقه و بطور خاص شخص رجوی در بن بست لاعلاجی گرفتار گشته است و این بن بست لاعلاج با شروع مراجعت مجدد خانواده های سالخورده و محترم قربانیان گرفتار در چنگال فرقه به عراق و حضور در جلوی درب اسارتگاه لیبرتی به اوج خودش رسید و اکنون هم که با شروع توافق مبنی بر خروج هفتگی 40 نفر از عراق و انتقال به کشور آلبانی، تیک تیک زمان بر علیه سران فرقه و شخص رجوی هست. لذا رجوی صدای ناقوس مرگ خودش و اندیشه پوشالی فرقه گرایانه اش را شنیده و حسابی احساس خطر می کند. به همین خاطر دست به تلاشهای مذبوحانه برای خروج از این بن بست لاعلاج می زند که این تلاشهای مذبوحانه نه تنها دردی را دوا نمی کنند بلکه فرقه را به پایانش نزدیکتر کرده و نابودیش را تسریع میکنند. اکنون با این مقدمه ای که گفتم در زیر به چند نمونه از تلاشهای مذبوحانه و بی نتیجه سران فرقه و رجوی می پردازم.

یکم:
دروغپردازی سران فرقه و شخص رجوی علیه خانواده های مراجعه کرده به کمپ لیبرتی و مقامات عراقی بطور مثال یکی از دروغهای شاخدار رجوی که گفته بود آب و برق و دارو و سوخت را مقامات دولتی عراق قطع کرده اند و نفرات در کمپ گرسنه و تشنه هستند که اخیرا این دروغ شاخدار رجوی توسط دولت عراق و کمیساریای عالی پناهندگان بر ملا شد و این مقامات تاکید نموده اند که دست اندرکاران ذیربط در امور کمپ کلیه مایحتاج انسانی و معمول همچون بهداشت وغذای کافی در اختیارشان قرار می دهند.

دوم:
جست و خیزهای مریم خانم رئیس جمهور ترشیده و مادام العمر به این طرف و آنطرف مثل پارلمان اروپا که نه تنها هیچ نتیجه مثبتی به همراه نداشته، بلکه نتایج عکس بهمراه داشته است که بطور مثال اخیرا ما شاهد این بودیم که جمعی از قانونگذاران و محاکم فرانسوی خواهان محاکمه مهدی ابریشمچی از سران فرقه به اتهام جنایت علیه بشریت شدند که این اقدام سران فرقه را دچار شوک کرده است و پارلمان انگلستان هم به مریم رجوی اجازه سخنرانی و ویزای ورود نداد.

سوم:
تلاشهای مذبوحانه از طریق لابی های فرقه در آمریکا و جست و خیزهای میمون وار مریم عضدانلو در پاریس با ترتیب دادن جلسه با جمعی از بازنشستگان دولت آمریکا هزینه های کلان و طرح دولت آمریکا برای کمک به این فرقه در خروج از این بن بست لاعلاجی که در شرایط کنونی سران فرقه در آن قرار گرفته اند نه تنها مفید هیچ فایده ای نگردیده است بلکه نتیجه عکس داده است و ما در خبرها مطلع شدیم که جمع کثیری از قانونگذاران عراقی، طرح دولت آمریکا رادر راستای کمک به ماندن فرقه در عراق دانسته و آنرا رد کرده اند و خواهان خروج فرقه از عراق گشته اند و دولت عراق هم اعلام کرده است که تحت هیچ شرایطی از تصمیم خودش مبنی بر خروج فرقه عقب نشینی نخواهد کرد و دولت عراق یک دولت مستقل است که مداخله بیگانه خصوصا در رابطه با سازمان تروریستی مجاهدین که دست در خون مردم عراق دارد را نمی پذیرد.

چهارم:
ترتیب دادن مصاحبه هایی از زبان نفرات معلوم الحالی تحت عنوان اعضای به اصطلاح شورای ملی مقاومت و وادار کردن آنان به دروغپردازی و حمایت از سران فرقه و چاپلوسی چندش آور از رجوی که در این زمینه می بینیم که حاضر می شوند با بخش های فارسی زبان تلویزیون های بیگانه مصاحبه کنند و دروغهای شاخ دار تحویل مردم بدهند من جمله که ورود به سازمان سخته و خروج آسان که همگان می دانند کاملا بر عکس هست یا اینکه استفاده از اینترنت در لیبرتی برای اعضا در دسترس است در صورتی که در آنجا افراد حق داشتن رادیو و گوش کردن به اخباری غیر از اخبار سیمای به اصطلاح آزادی که گردانندگان آن ذره ای بویی از آزادی نبرده اند را ندارند که اینگونه اراجیف مضحک و خنده دار که مرغ پخته را هم به خنده وا می دارد و مطمئنا هیچ شنونده ای را نمی فریبد و کسی آنرا باور نمی کند واین تشبثات نه تنها دردی از بن بست لاعلاجی که سران فرقه و شخص رجوی در آن گرفتار گشته دوا نخواهد کرد بلکه همگان به دروغپردازی فرقه بیشتر پی می برند و به نابودی اندیشه پوشالی فرقه گرایانه رجوی سرعت می بخشد.

پنجم:
پیروزی نمائی های کاذب سران فرقه برای فریب نیروها و فرار از واقعیت اجتناب ناپذیری که در شرایط کنونی با آن مواجه هستند یعنی همان بن بست لاعلاجی که درش گرفتار شده اند که اینگونه پیروزی نمائی ها در فرقه تازگی ندارد و همگان با آنها آشنائی دارند و بطور مثال به تازه ترین آن می پردازیم.

چندی پیش در خبرها آمده بود که کنگره آمریکا در لایحه بودجه دفاعی خود دفاع از کمپ لیبرتی و محافظت از آنرا منظور کرده است که سران فرقه چنان با آب و تاب این خبر بی اهمیت را در سیمای نفاق خودشان با بوق کرنا هر روز تبلیغ می کنند که انگار همه چیز تمام شده و به پیروزی چشمگیری دست یافته اند و دیگر در بن بست نیستند.

در پایان باید عرض کنم اینگونه تلاشهای مذبوحانه رجوی نه تنها اورا از این بن بست لاعلاجی که در آن قرار گرفته خلاص نخواهد کرد بلکه نابودی خودش و اندیشه پوشالی فرقه گرایانه اش و تشکیلات تار عنکبوتی و استالینی فرسوده و پوسیده اش را سرعت بیشتری می بخشد و زمان با سرعت وصف ناپذیری بر علیه سران فرقه و شخص رجوی به پیش می رود و ما بزودی شاهد بر چیده شدن بساط فرقه گری رجوی نابودیش در عراق خواهیم شد و با اینکار همچنین ما شاهد رهائی همه اسیران که در اسارتگاه کمپ لیبرتی در چنگال سران فرقه گرفتار هستند خواهیم گشت و مطمئنا این امر بزودی محقق خواهد گردید و آنروز دیر نیست.
26 آذر 94

    نویسنده: سینا سپهر

منبع: پرونده سیاه
آدرس منبع: http://www.theblackfile.com/


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۴ ، ۰۹:۱۲
مانی احمدی
داشتم می گفتم همین دیروز بود که صدای جواد رو از تو گوشیم شنیدم . ابتدا به ساکن باورم نمیشد که نازنینم جواد روپشت خط دارم . خودم نفهمیدم چی به جواد گفتم چونکه خیلی احساسی شده بودم وحقیقت گریه امانم نمیداد. جواد نیزهمینطور. حول شده بود که چه بگوید. اندکی بعد دیدم جواد تو صحبتهاش مکث کرد واحساس کردم یکسری دارند به وی خط میدند که به من چه بگوید!! خیلی برام عجیب بود یهو اخوی اغفال شده و زندانی ام خط احوالپرسی روعوض کرد وبا صدای گرفته ای گفت:



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۴ ، ۰۸:۵۳
مانی احمدی
موضوع سوریه یکی از چالشهای مهم بین المللی است که سازمان مجاهدین خیلی به آن دخیل بسته بود و امیدوار بود از این رهگذر چیز عایدش گردد، اما سناریو آنطور که مجاهدین پیش بینی کرده بودند پیش نرفت....



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۴ ، ۰۷:۳۷
مانی احمدی
دیوید برگ با نام های داود شاه، موسی داود، پدر، و پدر بزرگ در فرقه “فرزندان خدا” که وی آنرا در سال ۱۹۶۸ تأسیس کرد شناخته میشد. او بعدا نام “خانواده عشق” را بر روی فرقه اش گذاشت که صرفا به “خانواده” معروف گردید. وی چند همسری را صرفا برای خودش مجاز میدانست و با چندین تن از اعضای فرقه اش ازدواج کرد. همچنین او ادعا میکرد که با مردگان در ارتباط است که آنان اخباری را برای او می آورند و در عین حال مدعی بود که با حضرت عیسی مسیح (ع) در ارتباط است و هموار کننده راه بازگشت او می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۱:۳۶
مانی احمدی
این فضای ناشی از تروریسم و جنایت به نام اسلام اقتضا می کند که علمای اسلام و اندیشمندان و پژوهشگران اسلامی بویژه آنها که مقیم غرب و کشورهای غیر مسلمان هستند برای نجات چهره و اعتبار اسلام و مسلمانان تلاش کنند که بدین منظور باید این اقدامات و اندیشه ها و جنایات را محکوم کرده و چهرۀ واقعی این آیین بردبار را با برگزاری کنفرانسها و ایراد سخنرانیها و نوشتن مقالات روشن کنند و...




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۴ ، ۰۸:۴۵
مانی احمدی