سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

۴۴ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

مریم رجوی به غرب امر می کند که فرقه اش را به عنوان مخالفان جمهوری اسلامی تقویت کند – لابد مانند آن چه در عراق و سوریه در حال رخ دادن است و فتنه ی داعش را به جان مردم این مناطق انداخته است – او جمهوری اسلامی را متهم می کند که با " اعدام و زندان و ارعاب و سرکوب جنگی علیه مردم خودش " به راه انداخته است.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۱:۲۲
مانی احمدی
کشاورز: شما فرمودید که قریب به 1000 نفرازجداشدگان ازفرقه رجوی به داخل کشوروآغوش خانواده هایشان بازگشتند وزندگی جدیدی را درکنارسایرشهروندان شروع کردند. خواستم از محضرتان بپرسم که شرایط بازگشت جداشده ها وبه عبارتی اعضای سابق تشکیلات تروریستی رجوی به داخل کشور چه بوده واساسا با توجه به حضور چند و چندین ساله شان درصفوف رجویها خطراتی متوجه آنان نبوده ونیست ؟



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۱:۰۷
مانی احمدی
رکنار شدن احمد شهید از سمت گزارشگر سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران، در واقع یک ضربه هولناک به برنامه های سازمان مجاهدین می باشد، زیرا آنان هزینه های زیادی روی احمد شهید کرده بودند و در این زمینه برنامه ریزی های طولانی داشتند که با اقدام سازمان ملل پیرامون عزل احمد شهید هرچه در این زمینه رشته بودند پنبه شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۴ ، ۱۱:۱۰
مانی احمدی
خبرگزاری فارس، نوزدهم اکتبر ۲۰۱۵:… کارشناس ارشد وزارت اطلاعات با رد شایعه مرگ رهبر سازمان مجاهدین خلق (منافقین) می‌گوید: مسعود رجوی در حال حاضر در اروپاست و بالاجبار خود را علنی نمی‌کند. علت مخفی بودنش هم تعهدی است که به آن کشورها دارند؛ چرا که آن کشورها نمی‌خواهند با ایران وارد تنش شوند. او شفاهی پیام می‌دهد. بنابراین اینکه می‌گویند کشته شده یا مرده است، چنین نیست …

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۴ ، ۱۱:۰۰
مانی احمدی
هفتۀ آینده در صورت از سر گرفتن کار انتقال این مرحله و امکان به دست آوردن لیست هر سری بعد از رسیدن این عزیزان به کشور آلبانی اسامی آنها را جهت اطلاع خانواده ها اعلام خواهیم کرد و نیز هر گونه تحول و خبری را در این رابطه از جمله هر گونه تعویق یا تغییر زمانبندیها را در صورت کسب خبر آن به اطلاع هموطنان و خانواده های محترم خواهیم رساند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۱:۰۶
مانی احمدی
حمایت شماری از نمایندگان پارلمان انگلیس از گروهک منافقین در حالی انجام می شود که مقامات دولتی این کشور بارها منافقین را یک گروه تروریستی نامیده اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۰:۵۰
مانی احمدی

بدنبال توافق هسته ای بین ایران و 1+5 ، رجوی ها در زمینه جاسوسی هسته ای بی مصرف شده و خوب می دانند که هر چه بزنند به در بسته خواهد خورد از این رو از آن زمان به بعد بحث «حقوق بشر» از زبان شان نمی افتد و حالا که دیگر نمی توانند مانند قبل ایران هراسی را با دروغ هایی در مورد خطر برنامه هسته ای ایران دامن بزنند ، کارشان شد اینکه بگویند «با ایران دست دوستی ندهید چرا که ایران حقوق بشر را رعایت نمی کند» .




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۱:۰۸
مانی احمدی
ما طی دو اطلاعیۀ گذشته اسامی دو سری انتقال یافته ها را به اطلاع هموطنان عزیز و خانواده های نگران و دردمند رساندیم اینک اسامی 17 نفر دیگر از آنان را که روز گذشته به آلبانی انتقال یافته اند منتشر می کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۴ ، ۰۷:۲۸
مانی احمدی
به بهانه کاوش هرچه بیشترودرحقیقت به عشق تجدید دیداردوست نازنینم پوراحمد به دفترانجمن نجات گیلان رفتم ویک گپ وگفتگوی بسیارصمیمی را ترتیب دادم که جهت اطلاع رسانی ازگفتاربه نوشتارتبدیل کردم .



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۴ ، ۰۸:۲۸
مانی احمدی
روز شنبه دهم اکتبر 2015 همزمان با روزجهانی نه به اعدام، لابی سازمان مجاهدین درپارلمان اروپا تصمیم به اجرای نمایشگاه عکس در برابر ساختمان این پارلمان در بروکسل داشت و حتی دوتن از لابیست های معروف بنامهای دیویدجونز و مارک ویلیامز نیز جهت سخنرانی دراین مراسم درنظرگرفته شده بودند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۱:۰۵
مانی احمدی