سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

۴۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

زنان را بلند می کرد و می گفت:‌« من می خواهم تو را به آقا جمال شوهر بدهم. باید خود را راضی کنی.» زنی را بلند کرد و می‌ گفت:‌«شوهرت را خیلی دوست داری، خیلی خوشگله»...




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۲۹
مانی احمدی
سران سازمان مجاهدین که شدیدا برای برهم زدن این توافقات تلاشهای مذبوحانه ای نموده و در سایتها و سیمای عقب مانده خودشان خیلی برروی این اهداف پوچ مانور می دادند ، با شکست افتضاح اربابان جنگ طلب خود ، به لانه موش خزیده و فقط در حد تیتر کوتاه به آن اشاره کردند و فورا به جنایتهای حامیانشان یعنی شورشیان سوری و متخاصمان یمن که همانا آنها نیز جنایتکاران آل سعود می باشند ، پرداختند و کشتار مردم بی گناه در این کشورها را با افتخار بیان می کردند .



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۴۱
مانی احمدی
بنظر می رسد باید تابلوی شام آخر مجاهدین را بزودی ترسیم کنیم که البته به مزاح می توان گفت این تابلوی غمبار و تأسف برانگیز می تواند بوسیله یک تصویر"سلفی" گرفته شود، تصویری که مریم و مسعود در وسط کادر و سایر اعضای قدیمی در اطراف می باشند و در حال خوردن آخرین شام خود و شام خداحافظی می باشند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۰۵
مانی احمدی
خانواده ها با محدودیت های فراوان اقدام به حضور در پشت دروازه های بسته لیبرتی کردند. تقریبا هیچ امکانی برای استقرار در محل در اختیار آنان گذاشته نشد. به خبرنگاران و عکاسان و همراهان اجازه حضور ندادند. خانواده ها اجازه تحصن و تجمع در هیچ نقطه بغداد از جمله مقابل مقر ملل متحد را هم نداشتند.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۱۰
مانی احمدی
به بهانه پنجاهمین سالگرد حیات مجاهدین هیاهوی تبلیغات دروغین و فریبنده ازجانب رسانه گروه مذکور بسا بالا گرفته است . برنامه ای تحت عنوان راه افتخار! مصاحبه با شماری ازاعضای گرفتاردرقلعه الموت رجوی است که رباط وار آنچه را نشخوارمیکنند که برایشان دیکته کرده اند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۳۳
مانی احمدی
" کلر تالون، از فدراسیون بین‌المللی حقوق بشر، می‌گوید: «حملات هوایی ائتلاف [علیه مواضع دولت اسلامی] هیچ چیزی را تغییر نداده و ما حالا با این پرسش مواجه‌ایم که آیا اساسا انجام چنین حملاتی ضرورت دارد یا نه.»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۱۲
مانی احمدی
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین می گویند روی مالا نصر الدین در کوچه به چند نفر به دروغ گفت که در جایی شام می دهند آن افراد وقتی در پی خوردن شام روانه شدند مالا با خود گفت معلوم نیست شاید واقعا هم در آنجا شام بدهند سپس شایعه ای که خود ساخته بود را باور کرد و در پی خوردن شام خیالی روانه شد.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۱۴
مانی احمدی
در پی سقوط صدام  راه ملاقات خانواده ها و دیدار با فرزندان اسیرشان در کمپ اشرف باز شد و در آغاز رجوی درپی آن بود که از این نمد برای خود کلاهی بدوزد و در پیامها و تحلیل ها اعلام نمود که ارتباط سازمان ما بعنوان نیروی پیشتاز با مردم که خانواده ها پیشقراولان آن هستند برقرار شد و این را بایستی به فال نیک گرفت و نشانه های سرنگونی رژیم و پیروزی مقاومت آشکار شده است .



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۰۳
مانی احمدی
تعدادی از سازمانهای جامعۀ مدنی عراق و خانواده های ایرانیانی که توسط سازمان تروریستی مجاهدین خلق در اردوگاه لیبرتی بغداد زندانی هستند خواستار ترتیب دادن دیداری بین آنان و فرزندان این خانواده ها شدند. این سازمانها از دولت عراق خواستند بر پایۀ ارزشهای انسانی هر چه زودتر دیدار این خانواده ها با فرزندانشان را که از سالها پیش زندانی هستند ترتیب دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۴ ، ۰۷:۱۸
مانی احمدی
مرگ های دردناک و غیر انسانی اعضاء جدا شده و معترض می باید نقطه عطفی برای جوامع بین امللی و حقوق بشری باشد تا رهبران فرقه را مستقیماً مسئول حفظ جان اعضاء و وابستگان آنان بدانند.




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۱۷
مانی احمدی