سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

صابر ازتبریز (امضاء محفوظ)، بیست و هفتم می ۲۰۱۵:…  گزارش پنتاگون که تا کنون بسیار محرمانه بود و در روزهای آخرهفته علنی شد ثابت می کند که آمریکا گروه تروریستی » داعش» را ایجاد کرده است. طبق این سند، داعش باید ابزاری در دست واشنگتن برای ساقط کردن پرزیدنت اسد در سوریه و بهانه ای برای بازگشت نظامیان امریکا به عراق شود. سازمان حقوق شهروندی آمریکا موفق شد با حکم دادگاه، دولت …

مطلبی در وبسایت ایران اینترلینک بقلم آقای محمد رزاقی را مشاهده نمودم که عنوان ” رجوی داعشی ؛ ابوبکر داعشی ۲ روی یک سکه ” دارد که بحث او مربوط به شباهت های بسیار زیاد باند رجوی به گروه بسیار مرموز داعش دارد که البته سخنان آقای رزاقی مورد تایید من نیز هست وچنانکه درنوشته ی ایشان ملاحظه میشود، این گفتار بصورت سلسله وار ادامه خواهد داشت.

اینجانب برای راحتی خواننده ی محترم این سطور، لینک مربوطه را ذیلا آورده ومیخواهم مسئله داعش را اززبان اسناد محرمانه ی منتشر شده مطرح نموده وچراغی دیگر بر تاریکی های موجود به مسئله ی داعش تابانده ونظر خواننده ی محترم را باین نکته ی ظریف جلب کنم که چرا با مطرح شدن بیشتر داعش وعلنی شدن آن روی سکه که نیروهای اطلاعاتی صدام چه نقش بزرگی درسازماندهی این گروه داشته اند ، فرقه ی رجوی برای ماندن درعراق مصصم تر شده وهر روز سازی را برای جلب کمک دنیای سلطه گر بمنظور رسمیت بخشیددن به کمپ ترانزیتی لیبرتی کوک میکند تا با مسلح شدنش درعراق وکمک غیر مستقیم داعش، مرزهای معینی ازکشور ما را دچار ناامنی کند وبر اوضاع عراق هم تاثیراتی داشته باشد!



درمطلب مورد استناد زیرین من، حرف هایی درمورد قصد آمریکا دائر بر جلوگیری ازگسترش نفوذ شیعیان مطرح شده که البته مورد موافقت من نیست وباین نظر خود که هدف اصلی از ایجاد داعش، کمک به اجرای نقشه های استراتژیک تر ایجاد خاومیانه ی بزرگ است، تاکید موکدی دارم.

سند محرمانه ی پنتاگون که طبق ادعای خود مجله ی یونگه ولت آلمان بارها خط زده شده است ، چنین است:

“داعش عروسک خیمه شب بازی آمریکا

سند محرمانه پنتاگون از سال ۲۰۱۲: » کشور اسلامی» (داعش) شانس راهبردی»

برای ساقط کردن دولت سوریه است

گزارش پنتاگون که تا کنون بسیار محرمانه بود و در روزهای آخرهفته علنی شد ثابت می کند که آمریکا گروه تروریستی » داعش» را ایجاد کرده است. طبق این سند، داعش باید ابزاری در دست واشنگتن برای ساقط کردن پرزیدنت اسد در سوریه و بهانه ای برای بازگشت نظامیان امریکا به عراق شود.

سازمان حقوق شهروندی آمریکا موفق شد با حکم دادگاه، دولت را مجبور به انتشار یک سلسله اسناد محرمانه دولتی سازد. نفیس احمد، روزنامه نگارآمریکائی، در تحلیل اسناد مذکور موفق به کشف سند سازمان اطلاعاتی پنتاگون، از سال ۲۰۱۲ شد. این سند در آن زمان در واشنگتن از جمله به وزارت خارجه آمریکا ارسال شده بود.

گرچه بسیاری از پاراگراف های سند ۷ صفحه ای که در اختیار » یونگه ولت» قرار دارد سانسور و سیاه شده اما از متن باقی مانده روشن می گردد که دولت های غربی آگاهانه از گروههای القاعده و دیگر اسلامگرایان افراطی (که در سال ۲۰۱۲ داعش از میان آنها برخاست) برای ساقط کردن دولت بشار اسد حمایت می کرده اند. در حالی که سازمان اطلاعاتی پنتاگون Defense Intelligence Agency برخلاف رسانه های باصطلاح «معتبر» غرب در مورد گروه های باصطلاح «میانه رو» یا » دموکرات » مخالف دولت سوریه، دچار این توهم نبود که کدام نیرو واقعا علیه دولت سوریه می جنگد.

سازمان اطلاعاتی پنتاگون در گزارش سه سال پیش خود تاکید می کند که «گسترش شورش در سوریه» بگونه ای روز افزون «مسیری فرقه گرایانه را طی می کند و «سلفی ها، اخوان المسلمین و القاعده در عراق نیروی محرکه اصلی برای شورش در سوریه هستند».

این سند در عین حال نشان می دهد که غرب تحت رهبری آمریکا و با توافق کشورهای سلطنتی خلیج (فارس) و ترکیه از همان آغاز خواستار استقرار خلافت اسلامی، شبیه به داعش در سوریه بوده اند. در سند چنین آمده: «امکان ایجاد یک خلافت سلفی در شرق سوریه وجود دارد و این درست آن چیزی است که حامیان معارضان سوریه (یعنی آمریکا و همپیمان هایش) خواهان آن هستند، تا رژیم سوریه را منزوی سازند و مانع توسعه طلبی ایران شیعی در عراق گردند.»

گزارش سازمان اطلاعات پنتاگون پیش بینی می کند که عروج چنان «کشور اسلامی» نتیجه مستقیم استراتژی آمریکا برای ایجاد بی ثباتی در سوریه است. آثاری از تردید یا ناراحتی اخلاقی از همکاری با تروریست های سلفی در این گزارش مشاهده نمی شود. برعکس، در این سند، پیدایش «خلافت سلفی» که همپیمان با القاعده باشد یک «شانس استراتژیک» برای تحقق اهداف واشنگتن در منطقه است به بهانه تغییر رژیم در سوریه و پس راندن «توسعه طلبی شیعی » یا ایران.

پیش بینی گزارش در باره این که سیر امور چگونه خواهد بود چنین است که رژیم اسد به حیات خود ادامه خواهد داد و کنترل خاک سوریه را حفظ خواهد کرد در حالی که بحران به یک جنگ نیابتی تبدیل خواهد شد. زیرا «غرب، کشورهای خلیج (فارس) و ترکیه از معارضان سوریه حمایت می کنند» ، در حالی که روسیه، چین و ایران حامی رژیم اسد هستند». این استراتژی آمریکا و همپیمان هایش تا کنون موجب مرگ صدها هزار انسان و آواره شدن میلیون ها انسان دیگر شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی