سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

30 خرداد و مقایسه ای تاریخی

يكشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۳ ق.ظ
حرکت 30 خرداد باعث گردید تا جامعه ایران در آن شرایط بحرانی و محاصره دشمنان در یک جنگ داخلی تلخ فرو برود. تعداد زیادی از طرفین قربانی شده و به مسلخ کشیده شدند، حالا سازمان مجاهدین پس از گذشت 34 سال همچنان پافشاری کرده و اصرار می ورزد تا آن روز را بعنوان یک سرفصل بزرگ و تاریخی ایدئولوژیک گرامی داشته و زنده نگهدارد….






30 خرداد را هر ساله سازمان تروریستی مجاهدین جشن گرفته و آن را بعنوان یک سرفصل تاریخی گرامی می دارد، اما آیا واقعاً این روز را باید گرامی داشت و یا از آن بعنوان یک سرفصل آغاز خشونت و تروریسم یاد کرد.

حرکت 30 خرداد باعث گردید تا جامعه ایران در آن شرایط بحرانی و محاصره دشمنان در یک جنگ داخلی تلخ فرو برود. تعداد زیادی از طرفین قربانی شده و به مسلخ کشیده شدند، حالا سازمان مجاهدین پس از گذشت 34 سال همچنان پافشاری کرده و اصرار می ورزد تا آن روز را بعنوان یک سرفصل بزرگ و تاریخی ایدئولوژیک گرامی داشته و زنده نگهدارد.

کشورهایی نظیر آمریکا و اروپا که داعیه مبارزه با تروریزم دارند و از سازمان تروریستی مجاهدین حمایت می کنند، استدلالشان این است که این سازمان از تروریزم فاصله گرفته و مدرنیته شده است، ولی آنها متوجه نیستند که این سازمان هیچگاه از ماهیت تروریستی خود جدا نخواهد شد، بلکه بخاطر بن بست و از دست دادن پایگاههای تروریستی خود در عراق مجبور شده است برای مدتی محدود بناچار از اقدامات تروریستی فاصله بگیرد اما هرگاه امکان بروز و ظهور پیدا کند باز هم همان گروه خشن، تروریست و قاتل مستشاران آمریکایی خواهد بود و دوباره به ماهیت اولی خود برخواهد گشت.

آری حال که 34 سال از آن سرفصل می گذرد در یک مقایسه تاریخی مشاهده خواهیم کرد که جمهوری اسلامی ایران با عبور از همه بحران ها و محاصره های دشمنان، مقتدرتر و قوی تر از هر زمان دیگر است، ولی سازمان مجاهدین با از دست دادن همه نیروها و تشکیلات و پایگاههای تروریستی خود، در بن بست کامل و در آستانه فروپاشی محتوم می باشد.

و این است نتیجه یک استراتژی غیراصولی، خودکامه و خشونت طلب.
16 خرداد 94

    نویسنده: سینا سپهر

منبع: پرونده سیاه 







نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی