سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

تاکتیک پوسیده افشاگری، اینبار به نام مجلس

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۵ ق.ظ
ه گزارش "پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین"؛ طی دو سه سال اخیر و همزمان با نزدیک شدن به نقطه حساس مذاکرات هسته‌ای میان جمهوری اسلامی ایران و گروه 5+1، گروهک تروریستی منافقین با برگزاری کنفرانسهای مثلا افشاگرانه و با ماموریتی که از سوی اربابان عرب و صهیونیستی خود دارد، سعی می‌کند به زعم خود ورق را به ضرر ایران برگرداند و وطن فروشی خود را تکمیل نماید.

بر همین اساس گروهک پنج شنبه گذشته (4 تیرماه) نیز در دفتر واشنگتن خود طی یک کنفرانس مطبوعاتی و  با ارائه یک گزارش تخیلی سعی کرد این نقش تکراری خود را اجرا کند.  این بار «علیرضا جعفر زاده» مزدور شماره 1 گروهک در واشنگتن که همواره ماموریت اجرای این قبیل نمایشهای رسانه‌ای را بر عهده دارد،  سعی نمود بازی متفاوتی را ارائه کند.
وی مدعی شد که گزارش تحقیقی و کارشناسی منافقین بر اساس 2 گزارش محرمانه دفاتر مطالعات سیاسی بررسیهای حقوقی مجلس شورای اسلامی تهیه شده و حرف خود منافقین و اربابان عرب و صهیونیست آنها نیست.  در این گزارش باز ادعا شده بود که «ایران به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای است و از مذاکرات برای خرید زمان برای اجرای هدف خود استفاده می کند»
البته این اولین بار نیست که منافقین چنینی ادعایی می‌کنند چرا که از سال 2003 آنها همواره در چنین توهماتی غرق بوده‌اند. اما طی دو سال گذشته و همزمان با مذاکرات نیویورک، وین، ژنو و لوزان این ادعاها و کنفرانسها بارها تکرار شده است.
این نمایش تکراری و تاکتیک پوسیده به قدری از سوی منافقین تکرار شده که دیگر دست آنها و صحنه گردانان پشت پرده برای همه رو نموده و دیگر حتی اربابان غربی نیز برای ادعاهای پادوهای منافق کوچکترین ارزشی قایل نمی‌شوند.  از پنج شنبه که این کنفرانس مثلا افشاگرانه در واشنگتن برگزار شده رصد خبرگزاری‎های غربی نشان می‌دهد که کوچکترین بازتاب و عکس العملی را نه در سطح کشورهای گروه 1+5 و نه در سطح رسانه‌ها نداشته است.
حتی همین ادعا نیز که منافقین بر اساس گزارش محرمانه مجلس گزارش خود را ارائه کرده‌اند نیز نتوانست این نمایش را برای محافل سیاسی و رسانه‌ای دنیا جذاب کند.
رجوی برای کارشکنی در روند مذاکرات و تکمیل وطن فروشی خود ظاهرا باید به فکر طرح‌ها و تاکتیکهای دیگری باید باشد و ادامه اجرای یک تاکتیک پوسیده و از پیش شکست خورده فقط آبروی نداشته وی، تشکیلات تروریستش و اربابان صهیونیستش را بیش از پیش می‌برد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی