سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

فرانسه بایدمجاهدین را از راه بردارد

يكشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۱ ق.ظ
به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین"؛  روسای جمهوری اسلامی ایران و فرانسه عصر پنج شنبه (یک مرداد) در یک گفت و گوی تلفنی بر تدوین یک نقشه راه برای توسعه و تعمیق روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تهران - پاریس تاکید کردند. دکتر روحانی در این گفت و گوی تلفنی با تبین وضعیت خطرناک منطقه، به نقش ویرانگر گروه‌های تروریستی اشاره کرد و اظهار داشت: "ایران خواهان همکاری و تلاش کشورهای اروپایی و از جمله فرانسه برای مقابله با گروههای تروریستی در سوریه، عراق و یمن است. "

رییس جمهوری فرانسه نیز در این گفتگوی تلفنی گفت :"وزیر خارجه فرانسه با هدف تحکیم روابط تهران - پاریس و تدوین نقشه راه تعمیق روابط دوجانبه، راهی تهران می‌شود.  «فرانسوا اولاند» همچنین در این گفتگو تاکید کرد که کشورش آماده همکاری با ایران در زمینه مبارزه با تروریسم است."
اولاند رئیس جمهور فرانسه در این گفت و گو از تدوین نقشه راه برای تعمیق روابط دو جانبه و همکاری با ایران در زمینه مبارزه با تروریسم سخن به میان آورد؛  البته طبیعی است که صرف ادعا نمی تواند تغییر سیاست فرانسه را در روابط دو جانبه با ایران نشان دهد.
 اگر رئیس جمهور فرانسه در تدوین نقشه راه برای تعمیق و گسترش روابط دو کشور و همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم صادق است، باید در وهله اول تکلیف گروهک ترویستی منافقین  را در فرانسه معلوم کند. رئیس جمهور فرانسه چگونه از همکاری با ایران در زمنیه مبارزه با تروریسم سخن می‌گوید و در عین حال پذیرای یک گروهک تروریستی و جنایتکار در داخل خاک فرانسه است؟!؟  اولاند نمی تواند از تعمیق روابط و همکاری با ایران در زمینه مبارزه با تروریسم سخن بگوید و همزمان از گروهک تروریستی منافقین و  مریم قجر سرکرده جنایتکار آن حمایت کند.
روابط گسترده منافقین و دولت فرانسه طی سه دهه گذشته یکی از موانع جدی گسترش روابط تهران و پاریس بوده است و طبیعتا برای گسترش روابط، دولت فرانسه باید این مانع را از سر راه بر دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی