سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

کاسه گدایی در دستان مریم قجر

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۴ ق.ظ
به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین"؛  کفگیر گروهک منافقین بار دیگر به ته دیگ خورده و گروهک بار دیگر به شدت در سایتها، شبکه‌های اجتماعی و همچنین در تلویزیون وابسته به خود  در حال تبلیغ است تا هواداران احمق خود را تحت تاثیر سیاه نمایی و مظلوم نمایی خود قرار داده تا تحت عنوان «همیاری با سیمای آزادی»، پولهای کثیف و خونین خود را  به حساب مریم قجر واریز کنند.

ظاهرا بودجه‌های ‌هنگفتی که توسط عربستان، رژیم صهیونیستی، فرانسه و کم و بیش سایر کشورهای غربی در آبشخور منافقین ریخته می‌شود،  برای اداره گروهک کافی نیست و آنها مجبور شده‌اند کاسه گدایی را مستقیما رو به سمت مردم دراز کنند.
سال گدشته نیز منافقین در ابتکار دیگری برای کسب درآمد سبدهای گل را از قبرستانهای پاریس می‌دزدیدند و به محل اقامت مریم رجوی در حومه پاریس منتقل می‌نمودند که پلیس فرانسه با علنی شدن این افتضاح شماری از اعضای نفاق را در این زمینه دستگیر و برای آنها پرونده قضایی تشکیل داد.  پیش از آن نیز بر اساس دستور العملی که مریم قجر به تشکیلات نفاق مبنی بر تامین هزینه‌های هر منافق توسط خود داده بود، شماری از تروریستهای منافق روی به سرقت از فروشگاه‌های مختلف مواد غذایی در فرانسه اقدام کردند که همگی آنها نیز با علنی شدن این رسوایی‌ها دستگیر شدند.
سئوال اینجاست مسبب وضعیت کنونی گروهک چه کسی است؟ چه شده گروهکی که مدعی بود تمامی ملت ایران پشتیبانش هستند و قرار است بیاید و بر ایران حکومت کند وضعیتش به این روز افتاده که از فروشگاه‌ها دزدی می کند، از مزار اموات گل دزدی می‌کند و در رسانه‌ها از مردم گدایی می‌نماید؟!؟  منافقین در وضعیت فلاکت بار و خفت‌باری گرفتار شده‌اند؛ خود نیز به خوبی می دانند.
ای کاش مسعود رجوی اگر واقعا نمرده یا سرش زیر آب نشده باشد، به عنوان متهم ردیف اول و مسبب این همه بدبختی و فلاکت به جای مخفی شدن در پستوها حاضر می شد و مسئولیت وضعیت کنونی را می پذیرفت.  
البته همه او را می‌شناسند چرا که او کسی نیست که مسئولیت پذیر باشد.  همچنان که مسئولیت شکست عملیات مفتضحانه فروغ جاویدان را نیز که هزاران منافق را در کمینگاه مرصاد به مسلخ سپاهیان اسلام فرستاد،  نپذیرفت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی