سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رجویسم ،چندی پیشتر سفرحاشیه ساز مسول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خانم موگرینی به ایران و دیدارشان با مسولان جمهوری اسلامی ایران فرقه رجوی را بسیار نگران کرده بود طوریکه درنهایت استیصال آنرا محکوم کرد و پیرامون آن بسا به سوزوگداز پرداخت .

رجوی با هوش و زکاوت و شم ضدانقلابی خود بخوبی دریافته بود که این ملاقات وسایر ملاقاتهای مشابه درپیش رو اثرات ثمربخش توافق هسته ای بوده وخیرات وبرکات آن به جیب مردمان نجیب ایران زمین ریخته خواهد شد.
دراین وانفسا به ناگهان وزیرامورخارجه فرانسه آقای لوران فابیوس به ایران سفرکرد وطی ملاقاتی با مسولان کشوراز جمله آقای رئیس جمهور روحانی از ایشان رسما درخواست کرد که به فرانسه مسافرت بنمایند که طبعا خوشایند رجویها نبود و با لرزه سرنگونی که تمامیتش را فرا گرفت عمیقا خفه خون گرفت وموضعی اتخاذ نکرد.
بلاشک رجویها یاد رابطه حسنه فرانسه دردوران ژاک شیراک درسال ۱۳۶۵ با ایران افتادند وقضیه استرداد احتمالی رجوی به ایران که نهایتا منجربه این شد که رجوی درآغوش صدام ملعون جای بگیرد و آغاز بسا خفت وخواری برای خودش وخیانت و وطن فروشی علیه مردمان ایران زمین. حال عمیقا به ترس و وحشت افتادند که اینبارمقرمریم رجوی دراورسوراوازبه یکباره جمع شده وپرونده اش مختومه اعلام گردد.
بخاطراهمیت حضورفابیوس درایران واستارت خوردن رابطه حسنه ایران وفرانسه که برای رجویها بسا ناخوشایند آمد خوب است که به نظربنده نفردوم کشورفرانسه را بهتربشناسیم.

لوران فابیوس سیاستمدار فرانسوی متولد ۲۰ آگوست ۱۹۴۶ در پاریس است که در روز ۱۶ مه جاری از سوی “ژان مارک آیرول” نخست‌وزیر جدید این کشور به عنوان وزیر خارجه فرانسه منصوب شد.
فابیوس از سال ۱۹۷۴ عضو حزب سوسیالیست فرانسه شد و از سال ۲۰۰۲ و در دولت “فرانسوآ میتران” پست‌های مختلف دولتی را در دست گرفت.
وی طی سال‌های ۱۹۸۱ تا ۱۹۸۳ وزیر بودجه فرانسه و پس از آن طی سال‌های ۱۹۸۳ تا ۱۹۸۴ وزیر صنعت و تحقیقات بود و نهایتا در سال ۱۹۸۴ عنوان نخست‌وزیری فرانسه را از آن خود کرد.
فابیوس از سال ۱۹۸۴ تا زمان شکست چپ‌ها در انتخابات پارلمانی ۱۹۸۶ به مدت دو سال نخست‌وزیر فرانسه بود.
پس از انتخاب مجدد میتران و پیروزی چپ‌ها در انتخابات پارلمانی ۱۹۸۸، فابیوس به ریاست مجمع ملی فرانسه منصوب شد و تا سال ۱۹۹۲ این پست را در اختیار داشت.
وی سپس در سال ۱۹۹۲ دبیر اول حزب سوسیالیست شد و یکسال بعد با شکست چپ‌ها در انتخابات پارلمانی سمت خود کناره‌گیری کرد.
از سال ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۷ فابیوس ریاست گروه سوسیالیست در مجمع ملی فرانسه را بر عهده داشت و در سال ۱۹۹۷ پیروزی چپ‌ها در انتخابات پارلمانی این امکان را بری وی فراهم ساخت تا دوباره ریاست مجمع ملی را بر عهده گیرد.
سه سال بعد در سال ۲۰۰۰ میلادی، فابیوس در دولت “لیونل ژوسپن” وزیر اقتصاد، دارایی و صنایع فرانسه شد.
در سال ۲۰۰۶ لوران فابیوس در انتخابات درونی حزب سوسیالیست برای تعیین نامزد سوسیالیست‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۰۷ شرکت کرد و مغلوب “سگولن رویال” هم حزبی خود شد.
فابیوس در روز ۲۶ فوریه گذشته در گفت‌وگو با نشریه فرانسوی “ژورنال دو دیمانش” در مخالفت با تهدیدهای رژیم صهیونیستی در خصوص حمله به ایران با حمایت از راه‌حل مذاکره با ایران بعنوان کشورمطرح ومهم منطقه گفت ” مداخله اسرائیل خطرات بزرگی به دنبال دارد.”
پوراحمد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی