سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

مسببان شهادت اسرا باید محاکمه شوند

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۰۱ ق.ظ
اسناد و گزارشهای غیر قابل انکار و خدشه‌ای از اظهارات جدا شدگان از گروهک، مسئولان رژیم بعث عراق و نیز اسرای ایرانی آزاد شده وجود دارد که نشان می‌دهد منافقین در کنار نیروهای استخبارات عراق در بازجویی  و شکنجه اسرای ایرانی در زندانهای عراق نقش داشتند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین"؛  همزمان با 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن عزیزمان، امیر سرتیپ «رضا خرم طوسی» مشاور فرمانده کل ارتش در گفت و گویی به همین مناسبت اعلام کرد که در طول جنگ تحمیلی 37 هزار و 535 به اسارت رژیم بعث درآمدند که از این تعداد حدود 3 هزار تن در دوره اسارت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
اعلام این که بیش از3  هزار نفر در دوره اسارت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، بهانه بسیار خوبی است که بار دیگر پرونده این شهدا که در اوج مظلومیت و در اسارت و زیر شدیدترین فشارها و شکنجه‌ها به شهادت رسیدند، گشوده شود. این مطالبه به جا و به حقی است که خانواده‌های این شهدای مظلوم و نظام جمهوری اسلامی در پی مجازات مسببان این جنایت باشند. بدون شک در جست و جوی علل شهادت این 3 هزار نفر غیر از رژیم بعث صدام به گروه دیگری نیز برمی خوریم. گروهک تروریستی منافقین! که در سالهای جنگ با رفتن به عراق نه تنها خیانت خود را به ملت ایران تکمیل کرد بلکه عملا تبدیل به مزدوران رژیم عراق نیز شدند.
اسناد و گزارشهای غیر قابل انکار و خدشه‌ای از اظهارات جدا شدگان از گروهک، مسئولان رژیم بعث عراق و نیز اسرای ایرانی آزاد شده وجود دارد که نشان می‌دهد منافقین در کنار نیروهای استخبارات عراق در بازجویی  و شکنجه اسرای ایرانی در زندانهای عراق نقش داشتند و بسیاری از این 3 هزار نفر نیز در همین بازجویی‌ها و شکنجه‌ها به شهادت رسیدند.
دولت جمهوری اسلامی ایران اسناد و مدارک این کشتارهای وحشیانه را باید جمع آوری کرده و در مجامع حقوق بشری و قضایی جهان ارائه کند. گرچه سازمان و کشورهای مدعی حقوق بشر سال هاست که چشمشان را بر روی جنایت های تروریستهایی مثل منافقین و امثال آنها بسته‌اند و بسیار بعید است که مزدوران رجوی به دلیل ارتکاب به این جنایت ها محاکمه شوند، ولی حداقل افکار عمومی جهانی منافقین را بهتر خواهند شناخت و خواهند فهیمد تشکیلات نفاق جانیانی بودند که بسیاری از هموطنان اسیر خود را در زندانهای دشمن و زیر شکنجه‌های وحشیانه به شهادت رساندند.  بدون شک باید در شروع دوره جدیدی از گفت و گو های بین ایران و غرب بر سر موضوعاتی مثل حقوق بشر و حمایت از تروریسم نه تنها ایران نباید در موضع انفعالی باشد بلکه با ارائه اسناد خیانت ها و جنایتهای منافقین در طول 30 سال گذشته حمایت غرب از این جانیان را به آنها یاداوری کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی