سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

چه کسی از تروریست‌ها حمایت می کند؟

دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۱۵ ق.ظ
اوباما، مونیز، کری و سناتوریهای دموکرات و جمهوریخواه آمریکا باید توضیح دهند که آیا حمایت آشکار از یک گروهک تروریستی شناخته شده بین المللی و سرکردگان جنایتکار آن مصداق بارز حمایت از تروریسم محسوب نمی شود؟





 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین« ارنست مونیز» وزیر انرژی آمریکا در گفت و گو با شبکه «سی ان ان » خواستار تغییر رفتار ایران دررابطه با حمایت از تروریسم!! شده است. وی گفته است«بی تردید، همه ما خواهان آن هستیم که ایران رفتارش را درباره حمایت از تروریسم و برخی از بی ثباتی‌های منطقه‌ای که ایران در آن نقش دارد و همچنین نقض حقوق بشر و لفاظی های بسیار نامناسب درباره آمریکا و اسرائیل تغییر بدهد. امیدواریم همه این اتفاقات رخ بدهد. »

پیش از «مونیز» بسیاری از مقامات دیگر آمریکا نیز از جمله «اوباما»، «کری» و شمار زیادی از سناتورهای آمریکایی از هر دو حزب بارها ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرده اند. سئوال اینجاست که واقعا چه کسی از تروریسم و گروه های تروریستی و رژیم های تروریستی و ناقض حقوق بشر در خاورمیانه حمایت می کند؟ چه کسی در طی 50 گذشته از گروهک تروریستی منافقین که هزاران ایرانی و عراقی بیگناه را به خاک و خون کشیده است حمایت کرده است؟ چه کسی اجازه داده است که گروهک تروریستی منافقین در واشنگتن و در نزدیکی کاخ سفید برای خود دفتر داشته باشد؟ سناتورهای کدام کشور دائما در میتینگ های منافقین در فرانسه شرکت می کنند و پول می گیرند؟ چه کسی اجازه داده است که پای منافقین حتی به کنگره آمریکا نیز باز شود؟ کدام دولت در کنار حمایت از گروهک تروریستی منافقین همواره از رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت کرده است؟ کدام دولت از رژیم عربستان  در حمله به ملت بی پناه یمن حمایت می کند؟

اوباما، مونیز، کری و سناتوریهای دموکرات و جمهوریخواه آمریکا باید توضیح دهند که آیا حمایت آشکار از یک گروهک تروریستی شناخته شده بین المللی و سرکردگان جنایتکار آن مصداق بارز حمایت از تروریسم محسوب نمی شود؟ اگر حمایت از منافقین مصداق بارز حمایت از تروریسم است که به هزاران دلیل است پس این دولت آمریکا است که باید در وهله اول حمایت خود را از این گروهک جنایتکار  را قطع  و زمینه استرداد سران گروهک را به ایران فراهم کند.

 
 

نظرات  (۱)

Innan du ropar hej, Staffan...Det stämmer att Cenrrtpaetiets svar har förbättrats. Men som visar hur man inte kan bli folkpartist, F!-are och knappt sosse heller, förutom problemen med pp.Testet är korrupt i grunden. Ovan stående fel går inte att laga med den metod de använder, och jag tycker faktiskt att det är enormt allvarligt. Snälla, bidra inte till att sopa de här problemen under mattan :-).

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی