سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

منافقین از جنایت آل سعود حمایت کردند

شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۴ ق.ظ
سکوت معنادار منافقین در پی جنایت صحرای منای عربستان و سپس متهم کردن ایران به جنجال از سوی منافقین بسیار طبیعی و بدیهی است چرا که منافقین سالهاست که تبدیل به پادوهای اجاره ای آل سعود در منطقه شده اند.



 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین جنایت هولناک در صحرای  منای عربستان که در پی بی کفایتی و بی لیاقتی محض سرال آل سعود و جنگ قدرت پنهان بین « محمد بن نایف» ولیعهد عربستان و « محمد بن سلمان» جانشین ولیعهد و وزیر دفاع این کشور اتفاق افتاد خشم و انزجار جهانی را در پی داشته است.

 در این جنایت هولناک نزدیک به 2000 هزار نفر از زائران جان باختند و 2000 نیز مجروح شدند که 131 نفر از جانباختگان این فاجعه  ایرانی هستند نزدیک به 365 زائر ایرانی نیز در این میان مفقود شده اند که بر اساس برخی گزارش ها به بیمارستان های طائف و جده منتقل شده اند.

اما در حالی که تقریبا همه کشورها و دولت های جهان با بازماندگان این فاجعه درناک اعلام همدردی کرده اند و بسیاری از رسانه های غربی نیز بی کفایتی آل سعود را مسبب این فاجعه دانسه و بر ضرورت پاسخگویی دولت عربستان تاکید کرده اند گروهک تروریستی منافقین  در سایت خبری و شبکه تلویزیونی وابسته به خود با اعلام حمایت از رژیم آل سعود مدعی شد که «ایران جار و جنجال به راه انداخته است»

سکوت معنادار دو روزه منافقین در پی این جنایت و سپس متهم کردن ایران به جنجال از سوی گروهک ترویستی منافقین بسیار طبیعی و بدیهی است چرا که منافقین سالهاست که تبدیل به پادوهای اجاره ای آل سعود در منطقه شده اند و سازمان اطلاعات عربستان کاملا این گروهک را در اختیار خود گرفته است و آنها را در راستای منافع نامشروع خود به کار می گیرد. لذ کاملا طبیعی است که منافقین نه تنها سکوت بکنند بلکه با اشاره ارباب خود ایران را متهم به جنجال کنند. منافقین سال 66 نیز در کشتار حجاج ایرانی شریک جرم آل سعود بودند.

اما در پاسخ به ادعای منافقین باید از آنها پرسید آیا کشتار 2000 هزار نفر و زخمی شدن 2000 نفر دیگر و مفقود شدن چند صد زائر دیگر اسمش جنجال است؟131 زائر ایرانی در این فاجعه کشته شده اند چند صد نفر دیگر مچروح و مفقود شده اند بسیاری از خانواده های ایرانی  هنوز خبری از عزیزانشان ندارند آیا پیگیری وضعیت آنها جار و جنجال است؟ای کاش به فرموده سرور و سالار شهیدان در روز عاشورا که خطاب به سپاه یزید فرمودند« اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید» منافقین نیز کمی غیرت و تعصب ایرانی و سر سوزی آزادگی داشتند و برای حفظ ظاهر هم که شده لااقل تنها اندکی با قربانیان ایرانی این فاجعه ابراز همدردی می کردند .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی