سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

بحرین از درافتادن با ایران پشیمان خواهد شد

سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۸ ق.ظ
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین در ادامه ادعاهای بی اساس مقامات آل خلیفه درباره ایران،‌ بحرین  به دستور عربستان و برای انحراف افکار عمومی از فاجعه منا از ایران به سازمان ملل شکایت کرد. روز پنج شنبه نیز، بحرین به کاردار ایران در منامه 72 ساعت مهلت داد تا خاک این کشور را ترک کند و...



در ادامه ادعاهای بی اساس مقامات آل خلیفه درباره ایران،‌ بحرین  به دستور عربستان و برای انحراف افکار عمومی از فاجعه منا از ایران به سازمان ملل شکایت کرد. روز پنج شنبه نیز، بحرین به کاردار ایران در منامه 72 ساعت مهلت داد تا خاک این کشور را ترک کند و از سفیر خود در تهران نیز خواست تا خاک ایران را ترک کند.اقدامات ضد ایرانی بحرین پس از آن شدت گرفت که نیروهای امنیتی این کشور مدعی شدند، یک انبار مهمات و سلاح در روستای النویدرات از توابع منامه را کشف کرده‌اند که ایران و عراق پشت صحنه ورود این سلاح‌ها به بحرین بوده‌اند.پیش از بحرین نیز، نیروهای سعودی یک لنج ماهیگیری ایرانی را توقیف کرده و مدعی شدند که ایران کشتی حامل سلاح به سوی یمن بوده است.

بحرینی ها مدعی هستند که ایران به اقدامات تروریستی در این کشور دام می زند اما سئوال اینجاست که واقعا کدام دولت حامی و پشتیبان تروریسم است و به اقدامات تروریستی دامن می زند و به حمایت از گروه های تروریستی می پردازد؟ بحرین در حالی با ادعای حمایت ایران از تروریسم به سمت قطع روابط دیپلماتیک خود با ایران پیش می رود که مقامت رژیم آل خلیفه بارها به صورت کاملا آشکار  از گروهک تروریستی منافقین حمایت کرده و در نشست های آن شرکت کرده اند.

هنوز  مدت زمان زیادی از  افتضاح حضور «جمال بو حس» نماینده وهابی پارلمان بحرین در جلسات گروهک تروریستی منافقین نمی گذرد.وی در این نشست با گروهک نفاق  از اعتقاد خود مبنی بر سرنگونی نظام جمهوری اسلامی و برگزاری جسله آینده گروهک منافقین در تهران سخن گفته بود.  بوحسن  در جلسه گروهک منافقین در پاریس خطاب به «مریم قجر» گفته بود: «آنچه ما احساس کردیم، زمان آغاز پایان عمر نظام ایران فرا رسیده و می‌توانم با اطمینان بگویم که جلسه آینده ما در تهران به رهبری شما برگزار خواهد شد.»

بر اساس فیلمی  که از این نشتس منتشر شده  بوحسن با اینکه بحرین احترام ویژه‌ای برای گروهک منافقین قائل است، مدعی شده بود:‌ ما در مجلس نمایندگان به صداقت و اخلاص این سازمان (مجاهدین خلق) ایمان داریم و لذا بیانیه‌ای در محکومیت نظام فاشیستی ایران و حمایت از این سازمان صادر کردیم.

 حضور بوحسن در نشست گروهک تروریستی منافقین با حمایت رژیم بحرین صورت گرفت. او با خود پیام و نامه امضا شده توسط پارلمان را همراه داشت که در آن ایران به حمایت از تروریسم متهم شده بود. وی همچنین شرکت کنندگان در تظاهرات مسالمت آمیز در بحرین را سرسپردگان ایران خوانده بود.

سال گذشته نیز «سازمان عدالت و توسعه حقوق بشر»  با انتشار گزارشی فاش کرد  که عربستان، امارات متحده عربی، کویت و بحرین با حمایت مالی گسترده از گروهک منافقین و آموزش نیروهای آن در خاک برخی کشورهای عربی خلیج فارس، در نظر دارند از آنان برای ایجاد ناامنی و تنش سیاسی قریب الوقوع در ایران بهره‌برداری کنند.

پارلمان بحرین همچنین چند ماه پیش در یک اقدام عجیب و مضحک در بیانیه ای نقض حقوق بشر در ایران را محکوم کرده و از منافقین حمایت کرده بود!!در این بیانیه که  ادبیات به کار رفته در آن به خوبی رد پای گروهک ترویستی منافقین عیان بود،  نمایندگان به اصطلاح پارلمان  بحرین از اعمال فشار به منافقین مستقر در کمپ لیبرتی و انتقاد کرده و در نهایت خواستار تضمین امنیت منافقین در عراق شده بودند.

همزمان با صدور این بیانیه عبدالحکیم الشمری رئیس کمیسیون به اصطلاح حقوق بشر پارلمان بحرین نیز در مصاحبه ای گفته بود« نمایندگان پارلمان بحرین در کنار برادران و خواهران خود در لیبرتی خواهند ماند!! وی همچنین از شرکت بزرگترین هیأت از اعضای پارلمان بحرین در  شوی گروهک ترویستی  در پاریس خبر داده بود. حال باید پرسید چه کسی واقعا حامی تروریسم است؟ به صورت قطع و یقین راهیرا که بحرین در تقابل با ایران و حمایت از منافقین در پیش گرفته است نه به نفع این رژیم و نبه به نفع عربستان خواهد بود و بحرین زیاد طول نخواهد کشید که به ابراز ندامت و پشیمانی از حمایت از منافقین  خواهند پرداخت. بحرین به جای حمایت از گروهک تروریستی منافقین، کشتار مردم معترض در خیابان ها و پادویی برای آل سعود بهتر است در سیاست های خود تجدید نظر کند و به خصوص از درافتادن با ایران جدا خودداری کند که اصلا به نفع این رژیم نخواهد بود.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی