سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین بولتون که  از نئو محافظه کاران بسیار تندرویی آمریکا است گفت: «به وزیر کری توصیه می‌کنم استعفا دهد.



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین بولتون که  از نئو محافظه کاران بسیار تندرویی آمریکا است گفت: «به وزیر کری توصیه می‌کنم استعفا دهد. بهترین چیزی که می‌توانیم آرزو کنیم، این است که دنیا برای 16 ماه (تا پایان دوران ریاست‌جمهوری باراک اوباما) به خواب برود، چراکه اوضاع از این بهتر نخواهد شد. تا الان اوضاع به میزان قابل توجهی به ضرر ما تغییر کرده است. تا وقتی رئیس‌جمهور بعدی سوگند یاد کند، وضعیت همین طور هر روز بیش از قبل به ضرر ما خواهد شد»

بولتون از اعضای شورای 12 نفره نومحافظه کاران آمریکا و یکی از عاملین اصلی کشتار و آوارگی میلیون ها انسان در عراق و افغانستان در دوران ریاست جمهوری جرج بوش محسوب می شود. اما علت حملات مکرر جان بولتون به ایران بسیار واضح و روشن است  او به دلیل حضور دائمی در نشست های منافقین به پدر خوانده غربی گروهک نفاق معروف است.به جرات می توان گفت که بولتون تقریبا در همه نشست های منافقین حضور داشته و به ایراد سخنرانی در حمایت از این گروه تروریستی پرداخته و البته جیره و مواجب خود را نیز گرفته است. وی در طول سال های گذشته و پس از تعطیلی اشرف تمام تلاش خود را به  کار گرفت تا آمریکا منافقین لیبرتی را به عنوان پناهنده سیاسی بپذیرد که البته شکست خورد.

او در همین رابطه از دولت اوباما خواسته بود؛ “واشنگتن باید مسئله پناهندگان کمپ لیبرتی را حل و فصل نماید.اگر کشورهای دیگر آنها را نمی پذیرند، آمریکا باید تک تک آنها را بعنوان پناهنده سیاسی قبول کند.باید بگویم ضعف های ما در این رابطه ملموس است.”

وی در  اظهارنظری دیگر گروهک تروریستی منافقین را منبع صحیح کسب اخبار به ویژه در زمینه امور هسته‌ای ایران عنوان کرده  و گفته بود«اطلاعات ارسالی مجاهدین خلق(منافقین) دقیقا آنی بوده است که اعضای این سازمان به عنوان مسئولیتی خطیر از پسش برآمدند و طی 10 سال گذشته تاکنون مواردی بسیار از فعالیت‌های هسته‌ای ایران را برای ما ارسال کرده‌اند.»

جان بولتون را می توان مزدور تمام عیار گروهک در آمریکا دانست چرا که او در همه سخنرانی های خود اول به ایران حمله می کند و سپس از منافقین و مریم قجر تعریف و تمجید می کند و غیر از این دو کار هیچ مسئولید و وظیفه دیگری برای خود نمی شناسد.

نظرات  (۱)

Hei igjen,Først vil jeg bare ønske deg god bedring og håper formen blir bedre og omganssyken er forduftet... Slitsomt å være syk og uopplagt med små barn - vet alt om deaetokstBv!ne var helt etter min smak.... Herlig materiale! Ønsk ønsk!Fin helg til deg og dine, Heidi klem Randi ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی