سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

حامی تروریسم ، قربانی تروریست شد …

دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۴۱ ق.ظ

گروه تروریستی داعش در صفحات اجتماعی خود با به عهده گرفتن مسئولیت این اقدام تروریستی اعلام کرده است که «این حملات ۱۱ سپتامبر فرانسه است.» پاریس به حالت منطقه جنگی درآمده است و وحشت در تمامی شهر موج می زند و صدای آموبلانس ها در همه جا شنیده می شود.....



داعش بر روی صفحه توییتر خود نوشته است: "پاریس در آتش"


گروه تروریستی داعش در صفحات اجتماعی خود با به عهده گرفتن مسئولیت این اقدام تروریستی اعلام کرده است که «این حملات ۱۱ سپتامبر فرانسه است.»

** تعداد عملیات های تروریستی ۷ عملیات بوده است. تروریست ها از مردمی که در شب تعطیلی به خیابان ها آمده بودند به رگبار بستند.

** فرانس ۲۴: گروگان گیری در سالن کنسرت پاریس

فرانسوا اولاند با تدابیر شدید امنیتی از استادیوم خارج شده و راهی وزارت کشور شد.

** یکی از حملات تروریستی با نارنجک و در درب ورودی ورزشگاه انجام شده که موجب مسدود شدن درب ورزشگاه محل بازی آلمان و فرانسه شده است.

دو انفجار دیگر در یک لباس فروشی و یک رستوران صورت گرفته که گفته میشود افرادی در لباس فروشی به گروگان تروریستها در آمده اند.
این حملات تاکنون ۱۸ کشته و ۶۰ زخمی بدنبال داشته است.

** پاریس به حالت منطقه جنگی درآمده است و وحشت در تمامی شهر موج می زند و صدای آموبلانس ها در همه جا شنیده می شود.

تروریست ها از شلوغی خیابان ها در شب تعطیلی استفاده کردند و این شهر را به خون کشیدند.

** شهر پاریس به ۲۰ منطقه تقسیم شده است، مهاجمین به منطقه دهم که در مرکز شهر و یک منطقه توریستی هست حمله کرده اند و همچنان درگیری بین مهاجمین و نیروهای پلیس در این منطقه ادامه دارد.

** تعداد افرادی که در سالن باتکالان به گروگان گرفته شده اند ۱۰۰ نفر است و همچنین در این سالن ۳۵ نفر کشته شده اند که این نشان می دهد آمار کشته ها خیلی بیش از آمار اعلام شده باشد.

** دیوید کامرون نخست وزیر بریتانیا در اولین واکنش به حادثه پاریس اعلام کرده است که از شنیدن این خبر یکه خورده است.

** اوباما گفت: تمام تلاش خود را برای همکاری با فرانسه به منظور پیگرد تروریست ها مبذول خواهیم کرد.

** صدراعظم آلمان «حملات تروریستی» پاریس را که شامگاه جمعه رخ داد و دهها کشته برجا گذاشت محکوم کرد. مرکل در بیانیه ای افزود: « ما درباره اخبار و تصاویری که از پاریس رسیده است شوکه شده ایم، در این زمان به قربانیان این حملات تروریستی، نزدیکان آنها و همه ساکنان پاریس فکر می کنیم.»

** در پاریس شرایط جنگی اعلام شده است و بنابر این شرایط همینک نیروهای ارتش فرانسه برای کمک به پلیس در نقاط مختلف این شهر مستقر شدند.

** پلیس فرانسه اعلام کرده است برای دست گیری گروگانگیران دور تا دور سالن باتکالان را مین گذاری کرده است و از تله های انفجاری استفاده کرده است.

** یک منبع آگاه به فرانس ۲۴ گفت که افراد گروگان گرفته شده در سالن کنسرت پاریس”یک به یک” توسط گروگانگیران در حال کشته شدن هستند و اجساد آنها در این سالن پراکنده است
** شبکه الجزیره اعلام کرد: پس از چند ساعت درگیری، عملیات رهایی گروگانها در پاریس انجام شد و تروریستها کشته شدند.
**  دقایقی پس از اعلام پایان گروگان گیری، فرانسوا اولاند رییس جمهوری فرانسه در محل گروگانگیری در پاریس حضور یافت.

** شبکه الجزیره در خبری فوری از اعلام حمایت و ابراز همبستگی دبیرکل ناتو با دولت فرانسه خبر داد.

** شبکه العربیه در خبری فوری گزارش داد: فرانسوا اولاند رییس جمهوری فرانسه مشارکت خود را در نشست گروه بیست در ترکیه لغو کرد.

** دبیرکل سازمان ملل و مقامات شماری از کشورها حملات تروریستی پاریس را که دهها کشته بر جا گذاشت، محکوم کردند.

** دولت ایتالیا از افزایش تدابیر شدید امنیتی در این کشور به دنبال حملات تروریستی پاریس خبر داد.

** بیل دو بلایسو شهردار نیویورک اعلام کرده است که این شهر در حالت آماده باش بوده و برای مواجهه با هر گونه عملیات احتمالی آمادگی دارد.

** جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در نشست خبری که ساعاتی بعد از حملات تروریستی پاریس برگزار شد، با محکوم کردن این حملات تروریستی با مردم و دولت فرانسه ابراز همدردی کرد.

** در پی انفجارها و گروگانگیری در پاریس، فرودگاه بین المللی «اورلی» این شهر بسته و همه مسافرتهای تحصیلی در فرانسه در تعطیلات آخر هفته لغو شد.

** مقامات شماری از کشورهای عربی از جمله قطر، عربستان، مصر و امارات حملات تروریستی پاریس را محکوم کردند.

** دبیرکل پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) با فرانسه ابراز همدردی کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۵
مانی احمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی