سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

خانواده هایی که فرزندانشان به  کشور آلبانی منتقل شده اند نیز مصرانه خواستار ایجاد شرایط برای ملاقات با عزیزانشان در کشور آلبانی و تلاش عاجل آن مرجع برای نجات فرزندانشان از شرایط سخت زندگی فرقه ای می باشند.


ریاست محترم دفتر سازمان ملل در تهران

با سلام و احترام به استحضار می رساند :
فرقه ی مجاهدین خلق در راستای اهداف و نیات فرقه ای خود سال هاست که اعضای خود را  تحت کنترل ذهن فرقه ای قرار داده و با استفاده از مانیپولاسیون سیستماتیک و روش اجرای آن، مانع ارتباط اعضا با فضای خارج از فرقه  و ملاقات اعضا با خانواده هایشان شده است . از جمله ویژگی های این فرقه ممنوعیت عشق و ارتباط با دنیای خارج از فرقه است . فرقه رجوی به عنوان بارزترین نمونه ی پدیده برده داری نوین با زنجیر زدن بر ذهن اعضا ، قدرت هر گونه تصمیم گیری را از آنان سلب کرده و از آنان موجوداتی مسلوب الاراده ساخته است. در چنین شرایطی افراد این فرقه از کلیه حقوق طبیعی و انسانی خود محروم می باشند. اعضایی که خواهان جدایی باشند گرفتار روند پیچیده ای شامل محاکمه، اعتراف گیری اجباری به عدم وفاداری، حتی شکنجه و زندان انفرادی می شوند. سال هاست که خانواده هایشان خواهان نجات فرزندان خود از اسارت این فرقه تروریستی می باشند و تقاضای ملاقات و دیدار بدون مانع با فرزندان خود را دارند.  در سال های گذشته و سال جاری، پدران، مادران و خانواده هایشان با وجود کهولت سن و بیماری برای دیدن فرزندان خود بارها به  کشور عراق سفر کرده اند و روزها و هفته ها در گرما و سرما در پشت درهای بسته کمپ اشرف و پس از آن در پشت درب کمپ لیبرتی نشسته اند و نام فرزندان خود را صدا زده اند به امید آن که شاید صدایشان به گوش عزیز در بندشان برسد اما این فرقه با سنگ پرانی و ایجاد مانع از نزدیک شدن خانواده ها به کمپ جلوگیری کرده است. همچنین خانواده ها با ارسال نامه ها و مراجعه های حضوری مکرر به دفتر سازمان ملل و دفتر صلیب سرخ در تهران، فریادرس طلبیده اند.
 این پدران و مادران حق طبیعی خود که ملاقات با عزیزانشان است را طلب می کنند و تقاضا دارند که سازمان ملل به کمک این افراد در بند آمده و شرایطی فراهم شود که اعضا در فضایی آزاد، بدون فشار و تهدید فرقه ای نسبت به آینده خود تصمیم بگیرند و شرایط ملاقات با آنان فراهم شود زیرا اعضا با دیدن خانواده هایشان و جوشش مهر و محبت در وجودشان به آینده امیدوار می شوند و قادر به تجزیه و تحلیل شرایط خود و بازگشت به زندگی عادی می گردند.
این خانواده ها که سال ها در نگرانی  و فراق فرزندانشان می باشند، از آن مرجع بین المللی استمداد می طلبند و می خواهند که جهت رهایی فرزندانشان و ملاقات خانواده ها با آنان تلاش نمایید.
همچنین خانواده هایی که فرزندانشان به  کشور آلبانی منتقل شده اند نیز مصرانه خواستار ایجاد شرایط برای ملاقات با عزیزانشان در کشور آلبانی و تلاش عاجل آن مرجع برای نجات فرزندانشان از شرایط سخت زندگی فرقه ای می باشند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۶
مانی احمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی