سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

باشگاه خبرنگاران جوان، تهران، هفدهم می ۲۰۱۶:…  یک عضو سابق گروهک تروریستی منافقین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون انتشار خبر ی در خصوص فهیمه اروانی و مسئله شناسایی و دستگیری وی طی روزهای اخیر گفت: موضوع دستگیری فهیمه اروانی قدیمی است و ربطی به مسائل این گروهک تروریستی و اقداماتشان در ایران ندارد. وی افزود: به هر حال محمد رضا کلاهی …


یک عضو سابق گروهک تروریستی منافقین پیرامون خبر دستگیری “فهیمه اروانی” توضیحاتی ارائه کرد.

تازه‌ترین خبرها از دستگیری

یک عضو سابق گروهک تروریستی منافقین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون انتشار خبر ی در خصوص فهیمه اروانی و مسئله شناسایی و دستگیری وی طی روزهای اخیر گفت: موضوع دستگیری فهیمه اروانی قدیمی است و ربطی به مسائل این گروهک تروریستی و اقداماتشان در ایران ندارد.

وی افزود: به هر حال محمد رضا کلاهی مسئول انفجار حزب و مسعود کشمیری مسئول انفجار ریاست جمهوری تحت حمایت آلمان هستند و تلاش ایران تاکنون برای استرداد سودی نداشته است.

شایان ذکر است؛ طی روزهای گذشته پیرامون این خبر سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به تلاش پلیس ایران و همکاری اینترپل از بازداشت یکی از منافقین که از عوامل انفجار حزب جمهوری بود در کشور آلبانی خبر داد واظهار داشت: به دنبال همکاری‌های پلیس اینترپل و پیگیری‌های پلیس ایران، یکی از عناصر گروهک تروریستی منافقین که در انفجار حزب جمهوری دست داشت در کشور آلبانی شناسایی و دستگیر شد.

همچنین یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: فرد دستگیر شده که از عوامل انفجار حزب‌ جمهوری بوده یک خانم است و عامل اصلی همچنان تحت تعقیب قرار دارد.

اما روز گذشته خبری در رسانه ها مبنی بر فاش شدن نام تروریست زن بازداشت شده منتسب به منافقین در آلبانی منتشر شد.

در این خبر آمده بود فهیمه اروانی نام تروریستی است که در آلبانی دستگیر شد اما ظاهرا آزاد شده و به ایران عودت داده نخواهد شد.



نام تروریست زن بازداشت شده منتسب به منافقین بالاخره فاش شد



نام تروریست زن بازداشت شده منتسب به منافقین در آلبانی بالاخره فاش شد.

نام تروریست زن بازداشت شده منتسب به منافقین بالاخره فاش شدبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نام تروریست زن بازداشت شده منتسب به منافقین در آلبانی بالاخره فاش شد.

مهدی محمدی در این باره نوشت:

فهیمه اروانی نام تروریستی است که در آلبانی دستگیر شد اما ظاهرا آزاد شده و به ایران عودت داده نخواهد شد.

او از کادرهای ارشد منافقین است و در ماجرای انفجار حزب جمهوری اسلامی دخیل بوده است.

مسعود کشمیری هم گرچه بازداشت نشده، مکان زندگی او در آلمان روشن است و اگر دولت های اروپایی همکاری کنند بازداشت او هیچ دشوار نیست.

این آخرین نمونه از همکاری سرویس های غربی با تروریست های نام و نشان داری است که دستشان به خون بزرگان این سرزمین آلوده است.

از منظر روابط خارجی، ظاهرا مذاکرات مسیر ٢ تنها به کار رها شدن زندانیان امریکایی گرفتار در ایران آمده و توافقات دیپلماتیک هم صرفا مسیر غارت تتمه دارایی ملت ایران در بانک های غربی را هموار کرده است. تروریست ها همچنان مصونیت دارند خصوصا اگر برخورد با آنها رازهایی را درباره گذشته غربگرایان در ایران افشا کند.

(پایان)

*** 
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۳۰
مانی احمدی

نظرات  (۱)

This has been a very exciting year for the fourth graders. Thank You teachers for all that you do!Thanks again for the practice websites they are very hefsull.&nbpp;Robin Brown

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی