سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

ایالات متحده آمریکا علیرغم همه زرق و برق ها و ظاهر گول زننده آن، با بحران های عمیقی دست به گریبان است، مشکلات اجتماعی بسیار زیادی در اعماق جامعه آمریکا ریشه دوانده است که همانند زخم و دملی چرکین در حال عفونت و دهان باز کردن است. سیاهان آمریکایی از تبعیض نژادی، بیکاری، کمبود خدمات و دستگاه پلیس (نژاد پرست) آمریکا رنج می برند...




رفته رفته کارزار انتخاباتی در آمریکا به مراحل پایانی خود نزدیک می شود. واقعیت این است که ایالات متحده آمریکا علیرغم همه زرق و برق ها و ظاهر گول زننده آن، با بحران های عمیقی دست به گریبان است، مشکلات اجتماعی بسیار زیادی در اعماق جامعه آمریکا ریشه دوانده است که همانند زخم و دملی چرکین در حال عفونت و دهان باز کردن است. سیاهان آمریکایی از تبعیض نژادی، بیکاری، کمبود خدمات و دستگاه پلیس (نژاد پرست) آمریکا رنج می برند. جامعه اسپانیولی ها نیز دست کمی از سیاهان آمریکایی ندارند، آنان نیز هجم عظیمی از جوانان بیکار را داشته و گرفتار نژاد پرستی و تبعیض قومی و نژادی هستند.
رکود اقتصادی، بحران مسکن، معظلات سیاسی و دیپلماتیک، عملیات های تروریستی، ترس و وحشت از گروههای تروریستی نظیر داعش و القاعده همه و همه مزید بر علت و ناامنی در این کشور می باشد. در دولت پیش از اوباما (بوش پسر) بدلیل تحمل هزینه های بسیار عظیم بر آمریکا (بدلیل سیاسیت های جنگ طلبانه حزب جمهوریخواه و شخص جرج دبلیو بوش) این کشور متحمل هزینه های بسیار هنگفت و سرسام آوری شد که همه آن هزینه کردها هم نتیجه ای ملموس هم در بر نداشت، جز اینکه منطقه حساس خاورمیانه را ملتهب تر کرده و بستر مناسبی برای گروههای تکفیری و تروریستی ایجاد نمود.

دولت اوباما که وارث آن ورشکستگی، رکود و بحران بی سابقه بود، علیرغم در پیش گرفتن دیپلماسی مذاکره و صلح آمیز، نتوانست آنچه که خواسته جامعه آمریکایی بود را تأمین کند و حالا دو رقیب اصلی (ترامپ و هیلاری) به آخرین مراحل انتخاباتی نزدیک و نزدیکتر می شوند.
حال در این وا نفسا جامعه دلزده و سرشکسته آمریکا از سیاست های خسته کننده و تکراری حزبین (دموکرات و جمهوریخواه) از طرفی به سمت ترامپ دیوانه متمایل شده اند که حتی حزب جمهوریخواه هم او را بعنوان نماینده حزب خود به رسمیت نمی سناسد و از طرف دیگر هیلاری کلینتون می باشد که می تواند اولین رئیس جمهور زن در این کشور باشد و شاید مردم آمریکا بخواهند تجربه رهبری یک زن بر کاخ سفید را هم بر تجارب خود بیفزایند و مردم این کشور هر چند نا امید و سرخورده و مأیوس، به این امید باشند که شاید هیلاری هم مانند مارگارت تاچر (بانوی آهنین انگلیس) یا همچون آنگلا مرکل (صدراعظم آلمان) ناجی کشورشان باشد.

انتخابات آمریکا گرچه تأثیرات زیادی در جهان دارد، ولی تأثیر آن بر سرنوشت مجاهدین خلق بسیار مضاعف می باشد. این سازمان که روزگاری کاسه داغتر از آش مبارزه با امپریالیزم بود و در جریان اشغال سفارت آمریکا حکم اعدام سفرا را بعنوان جاسوس صادر می کرد و همه جا زمزمه می کرد «سرکوچه کمیته مجاهدین پرکینه، آمریکایی بیرون شود، خونت روی زمینه» اما مدت زیادی است که براساس مصالح خود به دامان گرم و نرم این دشمن دیروز و شیطان بزرگ جهان پناه برده است و در نتیجه انتخابات در این کشور برای آنان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

بنابر اظهارات و نظرسنجی ها آنان ریاست هیلاری را بیشتر می پسندند، زیرا هیلاری حمایت های زیادی از آنان را در کارنامه دارد و مبتکر خروج این سازمان از لیست سیاه تروریستی آمریکا بوده است، همچنین بسیاری از لابی ها و مدافعان آمریکایی و اسرائیلی سازمان مجاهدین در کمپین هیلاری کلینتون فعال می باشند.
منبع: سایت پرونده سیاه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۶
مانی احمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی