سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

اعتراف مجدد سران فرقه به جاسوسی و خیانت به وطن

سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۷ ق.ظ

خط خیانت و جاسوسی همچنان ادامه دارد، تا اینکه یکبار دیگر اما اینبار در جبهه سوریه بازهم سر و کله آنان در اردوی دشمنان ایران پیدا شده و جاسوسی را پیشه خود کرده اند.



این روزهای مرداد ماه سالگرد خیانت بزرگ رجوی به وطن می باشد. سازمان مجاهدین خلق سرخورده و سرشکسته، وقتی که نتوانست حمایت مردمی کافی را در جریان انقلاب 57 کسب کند، دست به انتقامجویی و تروریزم زد و از آنجا که از این راه هم توفیقی حاصل نکرد، به اردوی دشمن رفته و دست در دست قاتل مردم و متجاوز به مرزهای میهن گذاشت و در نهایت در چاله فروغ و تنگه مرصاد بدام افتاد و هر آنچه که از نیرو و تجهیزات و ادوات جنگی طی سالیان انباشته بود در طول مدت چند روز و با حماقت سران (آنان می خواستند در طول چند روز صاعقه وار تمام ایران را به خیال خامشان تصرف کنند) همه چیز را از دست دادند و تلی از کشته و مجروح و تجهیزات سوخته به جا گذاشته و پا به فرار گذاشتند.

اما خط خیانت و جاسوسی همچنان ادامه دارد، تا اینکه یکبار دیگر اما اینبار در جبهه سوریه بازهم سر و کله آنان در اردوی دشمنان ایران پیدا شده و جاسوسی را پیشه خود کرده اند.

در سوریه که جنگ خونین در طی چند سال در جریان است، بیشتر شهرهای این کشور باستانی بدست تروریست ها تخریب شده و اماکن مقدس شیعیان در این کشور در معرض تخریب و توهین قرار داشتند تا اینکه شیعیان جهان به راهبری مدافعان حرم از ایران و تمام جهان بار دیگر رخت جنگ پوشیده و به دفاع برای مقدسات خود قد برافراشتند، اما بار دیگر سازمان دین فروش و وطن فروش مجاهدین با تمام قوا و به بهانه مقابله با ایران و سرنگونی نظام! به کمک تروریست های سوری آمد.
چند روز پیش سیدالمحدثین طی مصاحبه ای با تلویزیون العربیه (وابسته به عربستان سعودی) همه چیز را برملا کرد و بار دیگر مهر ایران ستیزی و خیانت را بر پیشانی مجاهدین زد.
مجری: شما چند بار به جنگ رژیم در سوریه اشار کردید، ولی در مقابل ما از شما می شنویم که از اپوزیسیون سوریه حمایت می کنید، شما بعنوان اپوزیسیون ایران چه چیزی را به اپوزیسیون سوریه داده اید؟ براساس آنچه که در اخبار وجود دارد به آنها رزمنده می دهید!
محدثین: ما بعنوان مردم ایران با مردم سوریه همسنگر هستیم، به این دلیل مبارزه علیه رژیم ایران بهترین حلقه وصل با اپوزیسیون سوریه است.
مجری: یعنی شما با اپوزیسیون سوریه از رژیم ایران انتقام می گیرید؟
محدثین: بله، همبستگی ما با انقلاب و مردم سوریه مواجهه با رژیم ایران است، چون همانطور که می دانید در صورتی که کمک های رژیم ایران نبود بشار اسد پنج سال پیش سرنگون شده بود.
مجری: آقای محمد شما به من جواب ندادید و شاید غافلگیر شدید، آیا آنطور که در اخبار آمده به اپوزیسیون سوریه رزمنده می دهید؟
محدثین: نه فکر نمی کنم که سوریه به رزمنده نیاز داشته باشد، آنها بسیاری رزمنده دارند.
مجری: شما به آنها چه چیزی می دهید؟
محدثین: همبستگی سیاسی، ما با اپوزیسیون سوری مشارکت سیاسی دادیم و این بهترین کمک به آنهاست، ما سربازان خودمان را داریم و آنها سربازان خودشان و به سربازان همدیگر نیازی نداریم.

منبع: سایت پرونده سیاه http://mihanblog.com
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۲
مانی احمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی