سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

صابر، ایران قلم، سیزدهم اوت ۲۰۱۶:… آیا این ” سر ” دیوانه شده که با کمک به آبادی کشور ما وآزادی مردم، میخواهد به منافع سلطه گران جهانی صدمه وارد کند؟! گمان نمیکنم! این افراد دارای آنچنان خدماتی هستند که دولت های مجربی مانند انگلستان ، این لقب را بدان ها داده اند واگر دچار آلزایمر و … شوند، نمیگذارند پرچانگی کند!! پس صورت دیگر قضیه که سازمان مجاهدین استحاله شده وتبدیل گردیده به فرقه ی رجوی ..


باند رجوی درحال احتضار که حتی قادر به تایید ویا تکذیب خبر مرگ  رهبر عقیدتی شان نیست ، به هر دری میزند که اززبان دیگران – دشمنان مردم ایران – بما بقبولاند که براستی هم علی آباد شهری است وآنها آلترناتیو رژیم فعلی ایران وآنهم ازنوع دموکراتیک اش میباشد؟!
این بارپایین آوردن شتر بربالای کوه رجوی ها، بعهده ی  سر دیوید ایمس یک نماینده محافظه کار ازحوزه سات اند وست در مجلس عوام بریتانیا و رئیس مشترک کمیته پارلمانی بریتانیا برای آزادی ایران  است!
این فرد که لقب ” سر ” را هم یدک میکشد که میدانیم لقبی است که به هرکس نمیدهند وتنها اردشیر وشاپور ریپورتر ها که خدمات بی نظیری درتثبیت موقعیت استعماری برتانیای کبیر درمنطقه وجهان داشته اند، صاحب این القاب نان وآب دار شده اند!!
پس وقتی این ” سر = آقا ”  پیشنهادی برای تمشیت امور ایران میدهد، ماهیت این پیشنهاد باید روشن باشد و آن چیزی نیست جز تسلط جهانخواران برایران!
یعنی باند رجوی ازاین قماش آدم ها کمک میگیرد تا بقدرت برسد وایران را آباد وما را آزاد کند؟!!
آیا این ” سر ” دیوانه شده که با کمک به آبادی کشور ما وآزادی مردم، میخواهد به منافع سلطه گران جهانی صدمه وارد کند؟!
گمان نمیکنم!
این افراد دارای آنچنان خدماتی هستند که دولت های مجربی مانند انگلستان ، این لقب را بدان ها داده اند واگر دچار آلزایمر و … شوند، نمیگذارند پرچانگی کند!!
پس صورت دیگر قضیه که سازمان مجاهدین استحاله شده وتبدیل گردیده به فرقه ی رجوی، گذشته اش را انکار میکند و برای بدست گرفتن قدرت ازهروسیله ای استفاده میکند و این عین ” ماکیاولیزم ” است .
ما میدانیم کار وتئوری پردازی های ” ماکیاول ” ، ارشاد زورمداران برای ادامه ی سلطه ی ننگین خود برمردم ، با توسل به هروسیله ای بود!
درنوشته ی منتسب به این عضو اعیان انگلیس ( که لابد باند رجوی راه رسیدن به جامعه ی بی طبقه ی توحیدی را درهمکاری با آنان میداند) ، آمده است :
” 14 ژوئیه اولین سالگرد توافق اتمی با ایران است، که لغو گسترده تحریمات را با محدودیت های محدود برنامه اتمی ایران تبادل کرد. این معامله موجب انتقادات زیادی شد چرا که بسیاری سیاستمداران و کارشناسان سیاست خارجی بطور توجیه پذیری آنرا یک وادادن (بذل و بخشش) به یک رژیم بیرحم و ستمگر با یک رکورد بسیار بد حقوق بشر و حمایت از تروریزم می بینند “.
مسئله اینطور نبود که مطرح شده، بلکه گردانندگان آمریکا یا میباست با ایران کنار میآمدند ویا دست به حمله ی نظامی میزدند که روسای پنتاگون به اوباما گزارش داده بوند که ما نیروی کافی برای زمینگیر کردن در ایرانی به این وسعت نداریم وسربازان ما ازجنگ های عراق وافغانستان خسته شده اند و …
درکنار عامل مهم یاد شده  ، روسیه ، چین و… هم سودی ازاین تحریم ها وجنگ ناشی از آن نداشتند و چاره ی کار تنها در مصالح بود که این چنین هم شد!
معدل عملکرد ایران درطی سالیان، ازنظر برخورد با تروریزم مثبت است وکمک به دولت سوریه در خاتمه دادن به این تروریزم جهانی شده ، عین مبارزه با تروریزم است.
همچنین:
” … درست چند روز قبل از آن، در ۹ ژوئیه، شورای ملی مقاومت ایران، ائتلاف اپوزیسیون دمکراتیک ایران، گردهمایی سالانه اش را در بیرون پاریس برگزار کرد، خواهان توجه به نقض های مداوم داخلی و تغییر رژیم در ایران شد. طبیعی است که در این رویداد به موضوع اتمی بسیار پرداخته شد و بسیاری از شخصیت های برجسته در سخنرانی هایشان از شورای ملی مقاومت ایران حمایت کردند و با سیاست های آشتی جویانه که ما را به توافق تابستان گذشته با ایران، طرح عمل همه جانبه مشترک، رساند مخالفت کردند “.
مخالفت با توافق با ایران ازطرف افراد پراکنده ولابی های صهیونیستی وهمکاران ایرانی آنها بنام باند رجوی، چیزی را تغییر نخواهد داد.
این روسای دولت های مقتدر جهان بودند که با لحاظ منافع ملی یا شخصی شان ، این توافق نامه را امضاء  کردند ودیگر ممکن نیست دوباره جمع آنها مثل گذشته، جمع باشد.
آمریکا یکبار موفق شده بود که دیگران را دور خود جمع کند و ائتلاف تاریخی ای برعلیه مردم ایران آفریده بود که دیگران با توجه به درس هایی که ازاین عمله ی آمریکا شدن آموختند،  مشکل که دوباره به دام افتند.
غیر ممکن است که این فرصت طلائی برای آمریکا وباند رجوی وصهیونیزم ، دوباره دست دهد ودراصل مرغ ازقفس پریده است!!
دوباره:
” … ابتکار های سیاسی دال براینست که اوباما و رهبران دیگر غرب هیچ آلترناتیو دیگری نمی بینند. در موازات همین خطوط، برخی مدافعان توافق اتمی در حقیقت مدعی شدند که جهان با یک انتخاب مطلق بین ایجاد روابط حسنه (نزدیکی) و جنگ مواجه شد “.
اگر اوباما ودیگر رهبران غرب، تنها چند ارزیابی درستی از مسائل مختلف داشته باشند، یکی هم همین نبود آلترناتیو درایران است که دراین مورد به هوشیاری آنها باید احترام گذاشت!!
من نیز به تاسی ازتحلیل گران مردمی وبرجسته، ایمان کامل دارم که در شرایط فعلی کشور، آلترناتیو مناسبی برای جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد!
اوگفته است:
” … یک آلترناتیو برای سازش و آشتی و جنگ وجود دارد. آن حمایت از جنبش مقاومت ایران است که صدای آرزوهای دمکراتیک مردم ایران است. پایان دادن به مماشات و استمالت، حتی اگر کار ترساننده ای است، بهترین مسیر عمل است. با این وجود بنظر می رسد سیاستگذاران مقاومت ایران را برسمیت نمی شناسند و حمایت مردمی که این مقاومت درمیان مردم دارد را نمی بینند؛ اگر می دیدند، نیازی نداشتند مواضع سیاسی خود را باردیگر فرموله کنند “.
درجواب این نماینده ی اشراف انگلیس باید گفت که در سرزمین ایران، جنبش مقاومتی که باند رجوی هم عضو آن باشد وجود ندارد واگر بر ادعای خود مصرید، ازشما خواهم خواست که درآسمان ها بدنبال این جنبش مقاومت بگردید و این کار ازدست انسان های زمینی ای مانند من برنمیآید! معافم دارید ازاین کار لطفا!
طبیعی هم هست که سیاستمداران هم یک جنبش مقاومت غیرزمینی وناموجود را برسمیت نشناخته وخود را مضحکه ی مردم قرار ندهند!
واصل مطلب:
” … آمریکا و اتحادیه اروپا تصدیق کنند که مماشات و استمالت راه به جلو با هر رژیم بیرحم و ظالمی نیست، بخصوص رژیم دیکتاتوری مذهبی حاکم بر ایران که یک آلترنانیو مسالمت آمیز، دمکراتیک و معتبر را در جناحش در انتظار دارد “.
مگر آمریکا واروپا طرفدار ” راه به جلو ” هستند ؟! جلو ازچه نظر؟
آیا باند رجوی با انجام  بیش ازده هزار ترور در داخل کشور وکشتن هزاران کرد عراقی و …، میتوانند به لقب مسالمت آمیز بودن مفتخر شوند؟!
آنها که درتشکیلات خود به یک طفل شیرخواره ای هم رحم نکرده وازدامن والدین شان ربوده وخانواده ها را متلاشی کرده، تصفیه های خونین درون گروهی براه انداختند، بنفع کشور متخاصم، به خاک کشور خود حمله کردند، جاسوسی اتمی براه انداخته ویک سازمان سیاسی ایرانی را به فرقه ای منحط وتحت رهبری یک خودشیفته وبیمار روانی بنام مسعود رجوی تبدیل کردند، چگونه میتوانند مسالمت جو باشند؟!
لطفا بمن جواب دهید که اگر قراربود که این باند غیر مسالمت جو باشد، چه کارهای دیگری انجام میداد؟؟!!
صابر
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۴
مانی احمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی