سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

سراب مجاهدین

کسانیکه زمانی همه چیزشان بدست سازمان به تاراج رفت خواهان بازگشت اسرای تحت اسارت این سازمان وحمایت از خانواده های آنان برای ملاقات فرزندان خود می باشند

بیت منتظری، پیراهن عثمان، ماجرای اعدام ها

چهارشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۳۹ ق.ظ
گر سازمان مجاهدین خلق این همه برای اعضای خودش و جان آنان ارزش قائل است، پس این همه اعدام، شکنجه و زندان تشکیلاتی برای چه بوده است؟ چرا این همه جداشده از صفوف سازمان مجاهدین خلق داریم که همگی آثار شکنجه و ضرب و شتم تشکیلاتی مجاهدین خلق را بر جسم خویش به یادگار دارند؟




منبع: سایت پرونده سیاه
این روزها و با انتشار سخنان منتظری توسط فرزندش، سازمان مجاهدین خلق پیراهن عثمان را بر نیزه کرده و کوچه به کوچه، خیابان به خیابان و کشور به کشور بر سر دست کرده و می چرخاند.


اما در ورای این همه اشک تمساح های سازمان، یقه درانی ها و بازی ننه من غریبم آنان، دو سؤال بزرگ نهفته است.
اول اینکه اگر سازمان مجاهدین خلق این همه برای اعضای خودش و جان آنان ارزش قائل است، پس این همه اعدام، شکنجه و زندان تشکیلاتی برای چه بوده است؟ چرا این همه جداشده از صفوف سازمان مجاهدین خلق داریم که همگی آثار شکنجه و ضرب و شتم تشکیلاتی مجاهدین خلق را بر جسم خویش به یادگار دارند؟ چرا علیرغم شکایت های متعدد و اعتراض مجامع حقوق بشری رهبری سازمان در برابر این اعمال ضد بشری، سکوت کرده و جوابگو نیست؟ چگونه است که وقتی میلیشیاهای سابق در تشکیلات، دچار سؤال، ابهام و یا تناقض ایدئولوژیک شده اند، دستور اعدام و زندان آنها صادر می شود، ولی در قبال اعدام آنان توسط جمهوری اسلامی ایران این همه سوز و گداز می کنید؟!

اما سؤال دوم این است: سازمانی که دست در خون 17 هزار شهروند ایرانی در کوچه و خیابان داشته و دارد، چگونه می تواند معترض اعدام تعدادی توسط یک دولت گردد؟ سازمانی که هنوز به قدرت نرسیده است و ارکان قدرت در یک کشور را بدست نگرفته است، دستش در خون و ترور هزاران شهروند غیرنظامی است، چگونه می تواند نقش دایه مهربانتر از مادر را در بیاورد؟! در ابتدا فقط جداشدگان می توانستند عمق جنایت و افکار ضد بشری سازمان مجاهدین را توضیح داده و به جهانیان معرفی کنند، اما امروز دیگر تمام دنیا می داند که سازمان مجاهدین خلق، یک سازمان و فرقه تروریستی است که برای جان انسان ها ارزش قائل نبوده و به سادگی اعضای فرقه خود را به اعدام و زندان محکوم می کند.

خانواده های اعضای سازمان خود گواهی بر این مدعا هستند که سازمان مجاهدین خلق و فرقه بدنام رجوی هیچ بویی از انسانیت و وجدان انسانی نبرده است، زیرا این خانواده های چشم انتظار که بی صبرانه منتظر دیدار و در آغوش کشیدن عزیزان در بند خود می باشند، همواره با سد بزرگ بی رحمی و بی وجدانی سران سازمان برخورد کرده و خواسته آنان بعد از سالها اجرا نمی گردد.

حال بهتر است این فرقه جهنمی خفه خون گرفته و این همه شعار دروغین برای اعدام های دهه 60 سر ندهد، زیرا کیست که نداند عامل و محرک اصلی همان اعدام ها هم بصورت غیرمستقیم همین رهبران سازمان مجاهدین بودند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۳
مانی احمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی